Kosár tartalma: 0
Összesen: 0 Ft
Bezár
A termék sikeresen a kosárba került

Műköröm, Manikűr és Pedikűr Alapanyagok Webáruháza

Termék kategóriák

Kuponkedvezmény

Jelentkezzen be!

Hírlevél feliratkozás

NAIH-76413/2014.

Facebook

 

_

Kiemelt termékek

manikurkeszlet-8r-fekete-ma-2825-04.jpg
Cikkszám: 4007111-fekete
15 495 Ft
12008_platinumfoil_rozsaszin.jpg
Cikkszám: 5000752-4
980 Ft
 

Vásárlás folyamata

 

  • 15.000,-Ft feletti rendelés esetén a kiszállítási költségeket átvállaljuk.
  • A csomagolási költségeket nem számoljuk fel!
  • 15.000,-Ft alatti rendelés esetén a kiszállítási díj egységesen 1.550,- Ft, amely a számla végösszegéhez adódik hozzá.
  • 15.000,-Ft alatti rendelés esetén GLS csomagpontba a kiszállítási díj  1190,.Ft amely a számla végösszegéhez adódik hozzá.
  • A megrendelt termékeket Magyarországon a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. csomagküldő szolgálattal kézbesítjük utánvételi fizetéssel 2-3 munkanapon belül.

  • Megrendelt árut rugalmas kézbesítéssel szállítjuk. 

A GLS értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál.

A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.

A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

FlexDeliveryService szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartallmaz.

FlexDeliveryService szolgáltatással a címzettek tevékenyen bekapcsolódhatnak a logisztikai folyamatba, ami nemcsak hozzájárul a sikeres kézbesítéshez, hanem jelentősen növeli az elégedettségi szintet is.

 

                                   

  

  • A szolgáltatás megrendelésével GLS CsomagPontba is kérhető az első kiszállítás.
A kézbesítési idő kevesebb mint 24 óra Magyarország területén. A címzett előre kiválaszthatja azt a GLS CsomagPontot, amelybe a csomag kiszállítását kéri.

A GLS SMS-ben tájékoztatja a címzettet arról, hogy a csomagja megérkezett a GLS CsomagPontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét.

  • Kiváló megoldás azoknak, akik gyakran vannak úton.
  • A címzett SMS értesítést kap, amikor átvehető a csomagja.
  • Rugalmasabb csomagátvételi lehetőség.

 

  • A Címzett bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét a futárnál található mobilterminálon keresztül. A futár a bankkártyás fizetésről bizonylatot nyomtat ki.
  • Több fizetési alternatíva a címzetteknek
  • Fizetés mobil terminálon keresztül
  • Megbízható és gyors fizetési mód
  • Átvételi elismervényt kap a Címzett

 

A műköröm boltban történő megrendelés NEM minősül írásban kötött szerződésnek, a megrendelések csak a REDIF Kft. által történő megrendelés visszaigazolás után válnak szerződéses viszonnyá. A szerződéskötés magyar nyelven történik, a webbolttal kapcsolatos minden kommunikációt magyar nyelven látunk el.

  1. Ha vásárolni szeretne a Nailshop webáruházon keresztül, felhasználónevét és jelszavát használva be kell jelentkeznie az oldalra. Ehhez első lépésként regisztrálnia kell magát. Regisztráció nélkül a kosárba gyűjtött termékekre leadott rendelés nem jut el hozzánk, így nem tudja használni a webáruházat. Kérjük regisztráció során valós telefonszámot adjon meg mivel termékhiány esetén fel fogjuk keresni Önt az egyeztetés miatt! A kiszállítás során a GLS futárszolgálat munkatársa is keresheti telefonon a csomag átvételének pontos ideje és helye miatt! Amennyiben még nem regisztrált, annak lehetőségét a rendszer vásárláskor automatikusan felkínálja. Az opció a főoldalon megtalálható „Regisztráció” menüpont alatt is elérhető. Rendelését természetesen telefonon-faxon is leadhatja az üzletünk nyitvatartási ideje alatt! (tel.:0694312398)

  2. A regisztráció folyamán kérjük, valós adatokat adjon meg, hogy a rendelések során az esetleges ebből adódó problémákat elkerüljük – a személyes adatait természetesen bizalmasan kezeljük. Az erre vonatkozó szabályokat a Jogi és Adatvédelmi Nyilatkozatban olvashatja. Regisztrációját követően az Ön által megadott e-mail címre küldött levélben tájékoztatjuk Önt regisztrációja sikerességéről.

  3. A kiválasztott terméket a „Kosárba” gombra kattintva adhatja rendelési listájához. Bővebb információt a termék képére, vagy a bővebb gombra kattintva kaphat. Ha több ugyanolyan terméket is szeretne rendelni, a mennyiséget is megadhatja, nem kell a rendelést többször leadnia ugyanarra a termékre. Az Ön kosarának tartalmát adatbázis tárolja, így az oldalról való kilépés nem szakítja félbe rendelését, azt később ugyanonnan folytathatja.

    Amennyiben kiválasztotta és kosarába tette a rendelni kívánt terméke(ke)t, kérjük, ellenőrizze le, hogy a termékeket, valamint a rendelési mennyiséget is rendben találja-e. Kérjük, személyes adatait is ellenőrizze (pl. telefonszám), hogy probléma esetén kapcsolatba léphessünk Önnel.

  4. A sikeres rendelés után az Ön által megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, mely tartalmazza az Ön felhasználónevét és e-mail címét, a kosár tartalmát, valamint a fizetendő összeget.

  5. A megrendelt termékeket Magyarországon a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. csomagküldő szolgálattal kézbesítjük utánvételi fizetéssel 2 munkanapon belül, vagy személyesen átvehető boltunkban.

  6. A csomagolási költségeket nem számoljuk fel!

    A kiszállítási díj egységesen 1.550,- Ft, GLS csomagponta 1190,-Ft amely a számla végösszegéhez adódik hozzá; 15.000,-Ft feletti rendelés esetén a kiszállítási költségeket átvállaljuk.

  7. A számlát és a garancialevelet Ön a szállításkor kapja kézhez, melyet kérjük, a későbbi javítás, csere vagy elégedetlenségi problémák kiküszöbölése érdekében tartson meg.

  8. Kiszállításkor csak sértetlen csomagot vegyen át. Amennyiben bármilyen problémát tapasztal, úgy erről vetessen fel jegyzőkönyvet és a terméke(ke)t ne vegye át. A csomag átvétele után a hiányosságokra, avagy sérülésre vonatkozóan reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha az adott termék átvételekor a hiba bizonyíthatóan nem volt kideríthető.

Garancia és szavatosság

Az eladó az általa eladott termékekre a hatályos jogszabályoknak megfelelő garanciát, illetve szavatosságot vállal. [151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet]

Az eladó a megvásárolt termékekre vonatkozóan visszafizetési vagy cseregaranciát csak abban az esetben vállal, ha az adott termék bizonyítottan hibás és a hiba bizonyítottan a termékek átvétele előtt keletkezett. Az átvett termékekkel kapcsolatban hiányosságokra, avagy sérülésre vonatkozóan reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha az adott termék átvételekor a hiba bizonyíthatóan nem volt kideríthető, illetve ha az adott termék bizonyíthatóan gyári hibás. Az eladó tartalmi nemtetszés miatt semmiféle garanciát nem tud vállalni.

1. A jótállási idő: a 151/2003 (IX.22.) sz. korm. Rendeletben a fogyasztói szerződés alapján vásárolt kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikkekre, a vásárlás napjától számított 6 vagy 12 hónap jótállás érvényes, amelyet a vásárló a REDIF kft. üzletében tud érvényesíteni számla vagy blokk felmutatása esetén. Vidéki vásárlás esetén postázva vagy futárral felküldve is intézhető a garanciális javítás. Ez esetben a visszaszállítás költségét a vásárló állja, amennyiben a fogyasztási cikk súlya nem haladja meg a 10kg-ot.

2. A jótállási jogokat a kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikkekre tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. (Fogyasztó a gazdasági, szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy ?Ptk. 685.§ d pont)

3. Amennyiben a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot (számla vagy blokk), úgy a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet 2.§ alapján.

4. A jótállási idő a kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikkekre fogyasztó részére történő átadás vagy üzembe helyezésre kötelezett termék esetén az üzembe helyezés napjával kezdődik.

5. A készülék meghibásodása esetén a készüléket minden esetben a REDIF kft. (telephely: 9700 Szombathely, Vörösmarty utca 34.) címre kell beszállítani.

6. Ha a kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikk a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül meghibásodott a REDIF kft. a fogyasztó kívánságára köteles azt kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás nem rendeltetésszerű használatból keletkezett.

7. Jótállási igény nem érvényesíthető:
a) A rendeltetés ellenes használat, átalakítás, hibás vagy szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, nem szakszerű beüzemelés, elemi kár vagy egyéb nem gyártási eredetű meghibásodás esetén.
b) Karbantartási-tisztítási munkák esetén.
c) Nem a REDIF kft. szerviz által a fogyasztási cikken végzett bárminemű beavatkozás esetén.
d) A kopó alkatrészek rendeltetésszerű használatából eredő kopása esetén.
e) Amennyiben a gyári szám vagy a zárjegy rongált, hiányos vagy módosított.

8. A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe.

9. A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás az elektronikus fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő. Ez esetben a készüléket üzembe helyezés előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés érdekében. Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe.

10. Jótállásra, szavatosságra vonatkozó szabályok, rendeletek: 151/2003. (IX.22) Korm. Rendelet, Ptk. 685.§ e) pont: Ptk. 305.§-311/A-ig; 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet.
Korm. r
4. §(1) A fogyasztó a szerződéstől 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtás esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3.§ szerint tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
(5) Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli.

A vásárlástól való elállás feltételei

A még nem visszaigazolt megrendeléseket díjmentesen visszamondhatja a vásárló e-mailben (info@nailshop.hu) vagy telefonon (94/312-398). Az elállást a megrendelés számával lehet egyértelműen azonosítani. A rendeléseket a rendszer automatikusan iktatja, ezek tételei és állapota bármikor visszanézhető belépés után a "Rendeléseim" menüpont alatt.

Elállási/Felmondási jog
Ön 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni e szerződéstől a következők szerint:
Az elállási/felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján az alábbi címre: REDIF Kft. 9700 Szombathely, Vörösmarty u. 34., info@nailshop.hu. Ebből a célból használhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költségeket is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A visszatérítés alkalmával az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terhelheti. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
Termék vásárlás esetén Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Figyelem!

A termékekrõl közölt fotók illusztrácók. Az Ön képernyõjén látható színek, méretarányok eltérhetnek a termékek valódi színárnyalataitól, méretarányaitól.

Egyes termékekre jellegüknél fogva nem érvényes az elállás joga. Nem szolgáltatható vissza élelmiszer és kozmetikum, amennyiben a fogyasztó a terméket védő közvetlen csomagolást megbontotta, és/vagy megkezdte rendeltetésszerű használatát, hisz így a termék higiéniai/egészségügyi minősége már nem garantálható.

Minden egyéb kérdésben a Ptk. vonatkozó rendelkezései az irányadóak.
A REDIF Kft. a felhasználási feltételeket bármikor megváltoztathatja. Erről a már regisztrált felhasználóknak email értesítést küld.

Fizetési módok

Webáruházunkban utánvéttel lehet fizetni, vagy személyes átvétel esetén a boltban történő készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel.

A futárszolgálattal való kiküldés esetén a termék vételárát és a futárszolgálat díját* utánvéttel a futárcég alkalmazottjának kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni.

*futárszolgálati díj csak 15.000,-Ft alatti rendelés esetén kerül felszámításra

Magatartási kódex

A REDIF Kft. nem rendelkezik magatartási kódexszel.

Egyéb rendelkezések

Egyebekben a felek közötti kötelezettségek és jogok tekintetében a Ptk. és a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szabályai az irányadók. Felmerülő jogsérelem esetén a vásárló a Vas Megyei Békéltető Testülethez fordulhat.

A „Felhasználási feltételek” mellékletét képezi minden rendelés visszaigazolásnak, amelyet e-mail értesítéskor kézhez kap minden vásárló.

Jogorvoslat(Nemzetközi vitarendezési fótum):

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Van egy különleges ajánlatunk

 
500Ft ajándékkupon

Van egy különleges ajánlatunk!

Add meg az e-mail címed és máris tiéd egy 500 Ft-os kupon!*

NAIH-76413/2014.

*Hozzájárulás hírlevél küldéséhez

Adatvédelmi szabályzat