Kosár tartalma: 0
Összesen: 0 Ft
Bezár
A termék sikeresen a kosárba került

Műköröm, Manikűr és Pedikűr Alapanyagok Webáruháza

Termék kategóriák

Kuponkedvezmény

Jelentkezzen be!

Hírlevél feliratkozás

NAIH-76413/2014.

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozok az NailShop hírlevelére.

Facebook

 

_

Kiemelt termékek

manikurkeszlet-7r-barna-ma-8712-07.jpg
Cikkszám: 4007111-barna
12 895 Ft
 

Vásárlás folyamata

 

  • 15.000,-Ft feletti rendelés esetén a kiszállítási költségeket átvállaljuk. (10kg-os súlyhatárig)
  • A csomagolási költségeket nem számoljuk fel!
  • 15.000,-Ft alatti rendelés esetén a kiszállítási díj egységesen 1.550,- Ft, amely a számla végösszegéhez adódik hozzá.
  • 15.000,-Ft alatti rendelés esetén GLS csomagpontba a kiszállítási díj  1190,.Ft amely a számla végösszegéhez adódik hozzá.
  • A megrendelt termékeket Magyarországon a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. csomagküldő szolgálattal kézbesítjük utánvételi fizetéssel 2-3 munkanapon belül.

  • Megrendelt árut rugalmas kézbesítéssel szállítjuk. 

A GLS értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál.

A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.

A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

FlexDeliveryService szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartallmaz.

FlexDeliveryService szolgáltatással a címzettek tevékenyen bekapcsolódhatnak a logisztikai folyamatba, ami nemcsak hozzájárul a sikeres kézbesítéshez, hanem jelentősen növeli az elégedettségi szintet is.

 

                                   

  

  • A szolgáltatás megrendelésével GLS CsomagPontba is kérhető az első kiszállítás.
A kézbesítési idő kevesebb mint 24 óra Magyarország területén. A címzett előre kiválaszthatja azt a GLS CsomagPontot, amelybe a csomag kiszállítását kéri.

A GLS SMS-ben tájékoztatja a címzettet arról, hogy a csomagja megérkezett a GLS CsomagPontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét.

  • Kiváló megoldás azoknak, akik gyakran vannak úton.
  • A címzett SMS értesítést kap, amikor átvehető a csomagja.
  • Rugalmasabb csomagátvételi lehetőség.

 

  • A Címzett bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét a futárnál található mobilterminálon keresztül. A futár a bankkártyás fizetésről bizonylatot nyomtat ki.
  • Több fizetési alternatíva a címzetteknek
  • Fizetés mobil terminálon keresztül
  • Megbízható és gyors fizetési mód
  • Átvételi elismervényt kap a Címzett

 

A műköröm boltban történő megrendelés NEM minősül írásban kötött szerződésnek, a megrendelések csak a REDIF Kft. által történő megrendelés visszaigazolás után válnak szerződéses viszonnyá. A szerződéskötés magyar nyelven történik, a webbolttal kapcsolatos minden kommunikációt magyar nyelven látunk el.

  1. Ha vásárolni szeretne a Nailshop webáruházon keresztül, felhasználónevét és jelszavát használva be kell jelentkeznie az oldalra. Ehhez első lépésként regisztrálnia kell magát. Regisztráció nélkül a kosárba gyűjtött termékekre leadott rendelés nem jut el hozzánk, így nem tudja használni a webáruházat. Kérjük regisztráció során valós telefonszámot adjon meg mivel termékhiány esetén fel fogjuk keresni Önt az egyeztetés miatt! A kiszállítás során a GLS futárszolgálat munkatársa is keresheti telefonon a csomag átvételének pontos ideje és helye miatt! Amennyiben még nem regisztrált, annak lehetőségét a rendszer vásárláskor automatikusan felkínálja. Az opció a főoldalon megtalálható „Regisztráció” menüpont alatt is elérhető. Rendelését természetesen telefonon-faxon is leadhatja az üzletünk nyitvatartási ideje alatt! (tel.:0694312398)

  2. A regisztráció folyamán kérjük, valós adatokat adjon meg, hogy a rendelések során az esetleges ebből adódó problémákat elkerüljük – a személyes adatait természetesen bizalmasan kezeljük. Az erre vonatkozó szabályokat a Jogi és Adatvédelmi Nyilatkozatban olvashatja. Regisztrációját követően az Ön által megadott e-mail címre küldött levélben tájékoztatjuk Önt regisztrációja sikerességéről.

  3. A kiválasztott terméket a „Kosárba” gombra kattintva adhatja rendelési listájához. Bővebb információt a termék képére, vagy a bővebb gombra kattintva kaphat. Ha több ugyanolyan terméket is szeretne rendelni, a mennyiséget is megadhatja, nem kell a rendelést többször leadnia ugyanarra a termékre. Az Ön kosarának tartalmát adatbázis tárolja, így az oldalról való kilépés nem szakítja félbe rendelését, azt később ugyanonnan folytathatja.

    Amennyiben kiválasztotta és kosarába tette a rendelni kívánt terméke(ke)t, kérjük, ellenőrizze le, hogy a termékeket, valamint a rendelési mennyiséget is rendben találja-e. Kérjük, személyes adatait is ellenőrizze (pl. telefonszám), hogy probléma esetén kapcsolatba léphessünk Önnel.

  4. A sikeres rendelés után az Ön által megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, mely tartalmazza az Ön felhasználónevét és e-mail címét, a kosár tartalmát, valamint a fizetendő összeget.

    MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA, VISSZAIGAZOLÁSA, TELJESÍTÉSE:

    Megrendelések visszaigazolása: Webáruházunkban leadott megrendelésekről rendszerünk automatikus megrendelés összesítőt küld a vásárló regisztrált e-mail címére a megrendelést követő 1 órán belül.  Az összesítő tartalmaz egy rendelési számot, melyet kérjük a banki átutalás közlemény rovatában mindenképpen tüntessen fel! Amennyiben ezt a visszaigazolást technikai okokból (levelezőrendszere nem fogadja levelünket, rendszerhiba, stb.) 1 órán belül nem kapja meg, kérjük jelezze felénk, hogy ismételten visszaigazolhassuk megrendelését legkésőbb a megrendelést követő 24 órán belül! Ezt követően ellenőrizzük raktárkészletünket, és amennyiben rendelését teljesíteni tudjuk, a megrendelés elfogadásáról visszaigazolást küldünk. A kollégáink által küldött visszaigazolással Ön, mint vásárló, és a REDIF Kft. között adás-vételi szerződés valósul meg, és az írásban kötött szerződésnek minősül.

  5. A megrendelt termékeket Magyarországon a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. csomagküldő szolgálattal kézbesítjük utánvételi fizetéssel 2 munkanapon belül, vagy személyesen átvehető boltunkban.

  6. A csomagolási költségeket nem számoljuk fel!

    A kiszállítási díj egységesen 1.550,- Ft, GLS csomagponta 1190,-Ft amely a számla végösszegéhez adódik hozzá; 15.000,-Ft feletti rendelés esetén a kiszállítási költségeket átvállaljuk. (10kg-os súlyhatárig)

  7. A számlát és a garancialevelet Ön a szállításkor kapja kézhez, melyet kérjük, a későbbi javítás, csere vagy elégedetlenségi problémák kiküszöbölése érdekében tartson meg.

  8. Kiszállításkor csak sértetlen csomagot vegyen át. Amennyiben bármilyen problémát tapasztal, úgy erről vetessen fel jegyzőkönyvet és a terméke(ke)t ne vegye át. A csomag átvétele után a hiányosságokra, avagy sérülésre vonatkozóan reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha az adott termék átvételekor a hiba bizonyíthatóan nem volt kideríthető.

     

    ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

    Amennyiben regisztrációjánál hibásan adta meg adatait, úgy belépésével bármikor tudja módosítani azokat (név, lakcím, szállítási cím, számlázási cím, telefonszám) a személyes menüpontjába lépve. Amennyiben rendelését adta le hibásan (pl. más terméket, vagy az adott megrendelt termékből eltérő mennyiséget), úgy lépjen velünk kapcsolatba (e-mailben vagy telefonon), hogy a hibát javíthassuk. A leadott megrendeléseket kizárólag a www.mukorombolt.hu munkatársai tudják módosítani, a vásárló e-mailben vagy telefonon történt kérésére!

Garancia és szavatosság

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 14 munkanapon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.


A vásárlástól való elállás feltételei

A még nem visszaigazolt megrendeléseket díjmentesen visszamondhatja a vásárló e-mailben (info@nailshop.hu) vagy telefonon (94/312-398). Az elállást a megrendelés számával lehet egyértelműen azonosítani. A rendeléseket a rendszer automatikusan iktatja, ezek tételei és állapota bármikor visszanézhető belépés után a "Rendeléseim" menüpont alatt.

Elállási/Felmondási jog


Ön 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni e szerződéstől a következők szerint:
Az elállási/felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján az alábbi címre: REDIF Kft. 9700 Szombathely, Vörösmarty u. 34., info@nailshop.hu. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.


Az elállás/felmondás joghatásai


Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költségeket is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A visszatérítés alkalmával banki átutalási módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. A REDIF Kft. megtagadhatja a Termék átvételét, ha azt a Fogyasztó olyan módon küldi vissza a REDIF Kft-nek, hogy az átvétellel a REDIF Kft-nek költsége merülne fel.

Termék vásárlás esetén Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Figyelem!

A termékekrõl közölt fotók illusztrácók. Az Ön képernyõjén látható színek, méretarányok eltérhetnek a termékek valódi színárnyalataitól, méretarányaitól.

Egyes termékekre jellegüknél fogva nem érvényes az elállás joga. Nem szolgáltatható vissza élelmiszer és kozmetikum, amennyiben a fogyasztó a terméket védő közvetlen csomagolást megbontotta, és/vagy megkezdte rendeltetésszerű használatát, hisz így a termék higiéniai/egészségügyi minősége már nem garantálható.

Minden egyéb kérdésben a Ptk. vonatkozó rendelkezései az irányadóak.
A REDIF Kft. a felhasználási feltételeket bármikor megváltoztathatja. Erről a már regisztrált felhasználóknak email értesítést küld.

Fizetési módok

Webáruházunkban utánvéttel lehet fizetni, vagy személyes átvétel esetén a boltban történő készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel.

A futárszolgálattal való kiküldés esetén a termék vételárát és a futárszolgálat díját* utánvéttel a futárcég alkalmazottjának kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni.

*futárszolgálati díj csak 15.000,-Ft alatti rendelés esetén kerül felszámításra (10kg-os súlyhatárig)

Magatartási kódex

A REDIF Kft. nem rendelkezik magatartási kódexszel.

Egyéb rendelkezések

Jogérvényesítési lehetőségek

9.1. Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat)
Cím: 9700 Szombathely, Vörösmarty utca 34.
Telefonszám: 0694312398
Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: Munkanapokon 8-17 óráig
E-mail: info@nailshop.hu

9.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára: Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató üzletében elérhető. Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint

Illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

Egyebekben a felek közötti kötelezettségek és jogok tekintetében a Ptk. és a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szabályai az irányadók. Felmerülő jogsérelem esetén a vásárló a Vas Megyei Békéltető Testülethez fordulhat.

Cím: 

Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefon: +36 94 312-356

Fax: +36 94 316-936

A „Felhasználási feltételek” mellékletét képezi minden rendelés visszaigazolásnak, amelyet e-mail értesítéskor kézhez kap minden vásárló.

Jogorvoslat(Nemzetközi vitarendezési fótum):

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Van egy különleges ajánlatunk

 
500Ft ajándékkupon

Van egy különleges ajánlatunk!

Add meg az e-mail címed és máris tiéd egy 500 Ft-os kupon!*

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozok az NailShop hírlevelére.